Personal

Daar is ze dan

Stil was het hier hé? Even een snelle blog tussen de bedrijven door.. Ons lange wachten is eindelijk beloond.

IMG_20170904_172340_964

Op maandag 28 augustus begonnen om 6.50 de weeën, 40 weken en 6 dagen was ik die dag. Na een hele pittige bevalling is onze dochter Lana dan eindelijk geboren om  00.13 in het ziekenhuis op dinsdag 29 augustus. Na verschillende controles mochten we na de lunch naar huis.

IMG_20170902_085725_755

Van de bevalling moesten we allebei enorm bijkomen. Dat is ons niet in de koude kleren gaan zitten. Gelukkig herstelde Lana vrij snel. Zelf heb ik ruim een week op de slaapkamer geleefd. Ik had overal hulp bij nodig en kon me hierdoor goed inleven in het werkveld van de revalidatie. Poeh wat is het vervelend om zo afhankelijk te zijn. Aan elk lichtpuntje trok ik mij zelf wat op, hoe klein dit ook was.

Inmiddels zijn we alweer 2 weken verder. De tijd lijkt te vliegen en ons meisje doet t zo goed. Afgelopen zondag gingen we voor t eerst naar buiten, super trots! We kunnen uren naar haar kijken en knuffelen heel wat af. Onvoorstelbaar maar het lijkt of t nooit anders is geweest.

Zo ik kruip weer lekker terug in mijn bubbel.. als ik tijd kan vinden ik zeker weer nieuwe blogs tikken. Wat zien jullie hier graag voor artikelen?

afsluiter

 

6 gedachten over “Daar is ze dan

Geef een reactie

