creatief·Personal

Goede doel: veiling geopend

20170714_125127

Eerder stonden er al eens kettingen online op mijn facebook pagina waarvan de opbrengst naar het goede doel ging (KIKA). Vanwege mijn zwangerschap wil ik graag iets doen voor andere moeders.. Zo kwam ik bij Cordaid Memisa terecht. Ze zette zich in om de omstandigheden voor zwangere vrouwen in ontwikkelingslanden te verbeteren en complicaties te verminderen/voorkomen. Hoe mooi is het om daar een steentje aan bij te kunnen dragen?

Ik maakte een konijnen knuffel in een prachtige mintgroene kleur. De ene zijde is van zachte aaibare stof met nopjes en de andere kant is een stoere joggingsstof met x-print. De knuffel is 40 centimeter hoog.

20170714_125107

Hoe wil ik het aanpakken? Het startbod is 10,-. Je kunt bieden door een reactie achter te laten onder dit bericht (deze actie is ook terug te vinden op mijn facebook pagina ). Deze veiling loopt tot maandag 24 juli 18.00. Ik zal na afloop door middel van een bericht contact opnemen met de hoogste bieder. Bij het konijn komen wanneer je het niet op kunt halen nog verzendkosten van 6,95 (dit is het enige wat bij mij terecht komt om het op te kunnen sturen)

Veel succes en alvast enorm bedankt!  Delen van dit bericht is natuurlijk ook ontzettend welkom

afsluiter

Geef een reactie

