creatief·Food·What makes me happy

Creatief op youtube

Met enige regelmaat kijk ik op youtube of ik nieuwe kanalen of filmpjes kan vinden die mij inspireren om creatief aan de slag te gaan. Gisteren vond ik echt een heel leuk kanaal vol DIY’s. Natuurlijk wil ik dat graag met jullie delen want wie weet haal jij er ook inspiratie uit!

shayda-campbell

Het kanaal is van Shayda Campbell. Shayda is net als ik een enorme creatieveling. Het verschil is alleen dat ik geen filmpjes online heb staan en dat Shayda ze heel graag deelt op haar kanaal. Het staat vol met prachtige stap voor stap DIY’s die goed zijn uitgelegd. Ik zou zeggen pak een mok thee er bij en ga lekker zitten. Wie weet krijg jij ook spontaan zin om je knutselspullen er bij te pakken en aan de slag te gaan!

 

 

 

Deze 3 filmpjes passen perfect bij de feestdagen die er aan zitten te komen. Wie weet helpen ze jou om je cadeautjes extra mooi in te pakken of nog persoonlijker te maken. En wie wil er nou niet zo’n prachtig geïllustreerde kerstkaart ontvangen?

Kende jij het kanaal van Shayda al? Wat is jou favoriete DIY?

afsluiterklassiek

Geef een reactie

