Food

Sinterklaas recepten

Op veel plaatsen in Nederland is Sint denk ik al aangekomen. Vandaag komt hij aan in het dorpje waar ik woon. Om alvast wat in de stemming te komen heb ik 2 food DIY’s voor jullie die ik eerder schreef. Beiden zijn simpel te maken en je hebt er weinig tijd voor nodig. Dus ik zou zeggen ga gezellig lekker even in de keuken aan de slag en kom in de sinterklaas mood.

sintgranola

Een heerlijk sinterklaas proof ontbijtje met deze huisgemaakte Sint Granola

confettikruidnoten

 

Je eigen feestje met een schaaltje Confetti Kruidnoten

Veel plezier in de keuken en laat me zeker even weten als je één van deze recepten hebt gemaakt. Dat vind ik namelijk super leuk!

afsluiterklassiek

2 gedachten over “Sinterklaas recepten

Geef een reactie

