Personal

What makes me happy (herfst)

Zo vandaag tijd voor een what makes me happy. Ik vind het altijd fijn om bewust even stil te staan bij de dingen waar je blij van wordt. Het zorgt ervoor dat ik dankbaar ben voor al het mooie wat ik tegenkom als is het nog zo klein. Het is ook gelijk een koppeling naar mijn instagram account waarbij ik mijn naam een maand of 2 geleden veranderde naar gelukjes van Maris. Ook daar deel ik alle mooie dingen die mij gelukkig maken

whatsmakesmehappy1

Waar werd jij blij van de afgelopen tijd?

afsluiterklassiek

Geef een reactie

