Fashion

Een rondje herfst shoppen

Krijg jij ook shopkriebels wanneer de blaadjes van de bomen gaan vallen? In de herfst krijg ik standaard zin in heerlijke warme kleding in kleuren die passen bij het seizoen. Nu is het dit jaar een beetje later door al dat prachtige weer maar de kriebeltjes zijn bij mij al wel gesignaleerd hoor.. Al vanaf kleins af aan ben ik graag bezig met kleding en daar mooie combi’s van maken. Vandaag deel ik met jullie 4 outfits met 1 broek van de H&M. Zo kun je zien hoe je ‘m op veel verschillende manieren kan dragen, een echte must have dus dit najaar.

outfit-1

Ik merk dat ik de laatste tijd een beetje aan het switchen ben in kleuren die ik snel pak in de winkels. Zo kocht ik mijn allereerste gele winterjas! Het is de winterjas van deze foto, weer eens wat anders dan grijs, zwart of navy. Het setje op deze foto zou ik zo aan kunnen doen. Het groen combineert prachtig met het herfstige geel. De blouse staat hoog op mijn shop-lijstje voor najaars items. Stiekem ben ik ook fan van de coole enkellaarsjes.

outfit-2

Soms heb ik gewoon zin in een super stoere outfit. De kleur van de sweater is echt 1 van mijn favorieten en vind je zelf in mijn interieur overal terug. De jas is super aaibaar en een leuk contrast met alle stoere items. De nikes staan hier in de kast in lichtgrijs met neon oranje maar deze zwarte vind ik ook wel super tof!

outfit-3

Ai je hebt me betrapt. Ik ben bij deze outfit alweer voor geel gegaan. Het geeft net wat extra’s zo in combinatie met grijs en zwart. Jurkjes combineer ik altijd graag met een skinny of toffe legging. Deze gebreide variant is weer eens wat anders dan bloemenprints en streepjes die je veel in mijn kast terug kan vinden.

outfit-4

Deze outfit zou ik regelrecht aantrekken tijdens de feestdagen. Het kobaltblauw vind ik echt een prachtige kleur en geeft overal een bijzondere touch aan. Ook deze blouse staat hoog op mijn verlanglijstje. Valt het op dat ik stipjes verslaafd ben? Met deze gave items maak je snel een klassieke look die net iets meer is dan standaard zwart en wit. Oh en vergeet je niet een lekkere geur op te spuiten?

Welke outfit is jouw favoriet?

afsluiter

4 gedachten over “Een rondje herfst shoppen

Geef een reactie

