creatief·Personal

Herfst herfst wat heb je te koop?

Yess deze week is de herfst begonnen. Om dit met jullie te vieren heb ik een leuke actie bedacht. Je kunt vanaf nu een week lang profiteren van gratis verzending in mijn Etsy shop. Hoe leuk is dat?

Je vindt er bijvoorbeeld..

bordje

en..

armband-minty-aztec

Natuurlijk staan er nog meer met liefde gemaakte spulletjes in mijn shop. Dus ik zou zeggen neem snel een kijkje! Hoe werkt het? Gebruik bij het afrekenen de code: HERFSTCCS . Zo profiteer je tot en met vrijdag 30 september van gratis verzenden van je bestelling. Zie ik je daar?

 

afsluiter

Geef een reactie

