home deco

Blij van bloemen

Ben jij net als ik zo gek op mooie bloemen? Dan heb ik vandaag weer een leuke blogpost voor je. Mijn tweede bos dahlia’s die ik bij de kweker kocht waren deze prachtige koraalkleurig bollen. Ik vind ze er heel bijzonder uitzien met die blaadjes die wat weg hebben van kleine kokertjes.

IMG_20160827_093139b

Deze bos was niet meer helemaal vers en daarom maar 1 euro. Dat laat ik me natuurlijk geen twee keer zeggen. Ondanks dat ze niet heel erg lang hebben gestaan heb ik wel gelijk de kans gepakt om mooie foto’s te maken.

dahliacoraal

Ondanks dat deze bos helemaal bestond uit één kleur vond ik de bloemen absoluut niet saai. Door al die bijzondere blaadjes en de vrolijke bolletjes heb ik er veel naar gekeken toen ze hier stonden te pronken. Ik heb nog nooit bloemen gehad in koraalkleur en denk stiekem dat ik het één van de mooiste kleuren vind die ik tot nu toe heb gezien.

dahliacoraal1

Wat is jou favoriete kleur bloemen?

afsluiter

Geef een reactie

