home deco·My treasures

Bloemenmeisje

Wie mij al langere tijd volgt weet dat ik ontzettend houd van bloemen. Zo’n twee weken geleden kwam ik er achter dat ik hier in de buurt voor fijne prijsjes prachtige dahlia’s kan halen. Slechts twee minuutjes op de fiets en ik ben er. Nu het dahlia seizoen van start is gegaan staan er de meest prachtige exemplaren. Ik vind het helemaal geweldig om nog langer van mijn bloemen te kunnen genieten en dit doe ik door mooie foto’s te schieten. Zo kan ik als ze al lang in de groene bak liggen nog genieten van al dat moois wat hier ooit in huis stond te pronken. Vandaag deel ik met jullie wat foto’s die ik de afgelopen tijd maakte.

DSC_1701b.jpg

DSC_1702bDe eerste bos die ik kocht bestond uit allemaal verschillende dahlia’s. Vind dat altijd super vrolijk staan. Zo bevatte mij bosje een aantal bijna zwart/paarse dahlia’s, magenta en rood.

DSC_1703b

DSC_1708b

Het uber Hollandse oranje was ook aanwezig en er was ook verschil in de blaadjes. Zo is de rode een heel andere dan de oranje, magenta en zwart/paarse dahlia’s.

DSC_1709b

DSC_1718b

In de hele bos zat maar 1 licht roze bloem en ook die was prachtig. Zo mochten ze ook even met z’n allen op de foto. DSC_1720b

Deze laatste foto staat als schermafbeelding te pronken op mijn telefoon. De kleuren spatten van het scherm af. De bos heeft ruim een week prachtig gestaan en toen werden het allemaal omaatjes, rimpelig en droog. Zijn jullie al benieuwd naar de volgende bos die ik kocht?

afsluiter

Geef een reactie

