Food

Nieuw design

tryoutpinky                     pijl

Al een tijdje speelde ik met het idee om de vormgeving van mijn blog een klein beetje aan te passen. In de jaren dat ik deze blog schrijf heb ik al veel recepten online gezet maar eigenlijk is daar nooit echt overzicht in geweest. Vanaf nu wel! Ik heb bovenin een menu gemaakt waar je al mijn zoete en hartige recepten kunt vinden.

Ik wil jullie vooral uitnodigen om lekker te gaan koekeloeren tussen al die recepten. Zo vind je bijvoorbeeld het recept voor de granola waarmee ik bijna dagelijks ontbijt maar ook heerlijke toetjes, een salade en nog veel meer. Kies wat uit en ga lekker aan de slag in je keuken. Laat je mij even weten wat je hebt gemaakt?

afsluiter

Geef een reactie

