creatief·Food·home deco·My treasures·Personal

Nieuws flash

Yesss ik ben vandaag in het diepe gesprongen. Ik heb namelijk een webshop geopend op Etsy. Rechts op mijn blog vind je al een klikbaar balkje maar ik zet voor jullie ook graag nog even de link neer:

https://www.etsy.com/nl/shop/CurlyCreativeShop

20160803_153347

Ik zou zeggen neem eens een kijkje en aarzel niet om iets moois in je mandje te leggen want elk item is uniek! In mijn shop vind je allerlei handgemaakte creaties. In de loop van de tijd zullen er af en toe nieuwe items worden toegevoegd. Wat kan je er vinden? om een idee te geven bijvoorbeeld: servies, wanddecoratie, sieraden, etc. Heb je speciale verzoekjes laat het mij dan zeker even weten.

Tot ziens in mijn Etsy shop

afsluiter

2 gedachten over “Nieuws flash

Geef een reactie

