Fashion·Food·Personal

Vakantieblunders

Ken je dat van die dingen op vakantie die net niet helemaal gaan zoals je zou willen? Ik ben net terug van vakantie en deel vandaag met jullie zulk soort momentjes die je zomaar eens mee zou kunnen maken..

buffetBron

Op vakantie vergaap ik me altijd aan de meest prachtige/heerlijke buffetten waarvan ik vaak het liefst alles op mijn bordje zou laden. Maar A dat kan ik allemaal helemaal niet op en B dat is ook nog eens niet goed voor al die extra vakantie kilo’s. Regelmatig kwam het voor dat ik ook stond te kwijlen bijĀ dingen waarvan ik dacht dat ze lekker waren. Want zo zagen ze er uit.. Totdat ik ze dan in mijn enthousiasme op mijn bord had gelegd en het later helemaal niet smaakte zoals ik had gehoopt. Nu ben ik geen voorstander van eten weggooien maar als ik het echt niet lust dan vind ik dat wel een geldig excuus. Het weerhoudt mij er soms ook van om onbekende dingen te proberen. Heb jij dit ook weleens gehad?

waterBron

Soms kun je op vakantie flesjes halen met water en soms kun je het zelf tappen. Voordat ik had ontdekt dat je aan de zwembadbar ook gewoon flesjes kon halen tapte ik braaf in het door mij gerecyclede plastic flesjes van de vliegreis. De eerste keer dat ik dit apparaatje gebruikte beging ik een enorme misser. Links bleek namelijk gekookt water uit het kraantje te komen waardoor mijn halve flesje kromp. Tsja wie zet er dan ook een tapje met een functie voor kokend water op het strand waar het dagelijks wel 40 graden werd..

missingeyebrowBron

Voor we op vakantie gaan neem ik uitvoerig mijn checklist door en controleer ik altijd meerdere keren of ik niets ben vergeten in te pakken. Ook deze vakantie begon ik met mijn checklist voor mijn neus. Niets vergeten? nee alles afgevinkt. Op vakantie aangekomen kwam ik er achter dat ik de puntenslijper voor mijn wenkbrauwpotloodje was vergeten. Laat ik dat potloodje nu net ELKE dag gebruiken en in de warmte slijt het puntje net wat sneller. Waarom ik de slijper was vergeten? Uhm.. die stond niet op mijn checklist. Gelukkig kon ik het oplossen met wat donkere oogschaduw in het palletje wat ik meenam.

Wat zijn jou vakantieblunders?

afsluiter

2 gedachten over “Vakantieblunders

Geef een reactie

