creatief·Food·Personal

Wanted

Het is zomer en dat betekend voor veel mensen toch even een ander ritme. Vakanties maken dat je dagen er ineens heel anders uit zien. Bij mij betekende dit na mijn afstuderen ook meer vrije tijd. Ik ben aan de slag gegaan als begeleider op een drietal woningen voor mensen met een verstandelijke beperking en ik vind het nog steeds erg fijn werk om te doen. Niet meer fulltime bezig met afstuderen betekend ook meer tijd om leuke dingen te doen. In mijn geval veel tijd voor creatief bezig zijn!

IMG_20160324_101757 (1)

Naast mijn werk vind ik het zoals velen van jullie al weten heerlijk om creatief bezig te zijn. Ik weet dat er redelijk wat crea bea’s zijn die ook mijn blog lezen. Ja jij daar.. ik zoek jou! Heb jij zin in een creatieve swap? stuur mij dan zeker even een reactie. Laat me weten wat jij leuk vindt om te swappen. Werk je graag in een bepaald thema of is het helemaal de vrije hand voor beiden? Denk je nu wat the swap? Lees dan dit artikel even rustig door

DSC_0318

Wie weet ruilen wij binnenkort een super gaaf pakketje met elkaar !

afsluiter

6 gedachten over “Wanted

  1. Hey! Ik kom pas voor de eerste keer op je blog! Echt leuk!
    Ik zou graag wel eens een swap doen. Ik heb geen blog ofzo, maar ik ben graag creatief bezig (tekenen, naaien, haken, knutselen etc). Ik heb deze maand echt geen tijd om iets te maken, maar in september zou ik het heel leuk vinden!

    Btw; ik las dat je een etsy shop bent gestart! Super leuk! Dat wil ik ook gaan doen, nadat ik deze periode achter de rug hebt. Als je tips of tricks hebt, hoor ik het graag!

    Liefs, Fleur

Geef een reactie

