creatief·Fashion·Food·home deco·Shoplog

Shoplog festival Geniet

Een klein maandje geleden zag ik op internet iets langskomen over festival Geniet. Tot voor kort was ik elke zaterdag nog aan het werk als drogist. Daardoor miste ik wel eens leuke dingen die wel altijd op zaterdag leken te worden georganiseerd. Festival geniet is een festival vol kraampjes met mensen die hun passie graag met anderen willen delen. Veel zelfgemaakte spulletjes van sieraden en kleding tot food en nog veel meer. Ik had nog geen flauw idee wat ik nu kon verwachten dus ging vol goede moed op pad.

IMG_20160702_154043

Bij het eerste kraampje waar we keken zag ik deze hele mooie tas. Fel gekleurd en met een mooie paisley print. Toch keek ik nog even verder maar de tas verdween niet meer uit mijn hoofd. Daarom ging ik voor we naar huis vertrokken terug naar dit kraampje en kocht ‘m. Alles wat werd verkocht in dit kraampje steunt het goede doel. 1 en 1 is 2; ik een mooie tas en een kindje ergens op de wereld een iets beter leven!

Tussendoor namen we nog even pauze en streken we neer op een klein terrasje bij een mintgroene caravan waar we heerlijke cupcakes aten en ik voor het eerst elderflower icetea dronk, mmmmm. Dat is echt genieten met een hoofdletter G. Vol goede moed gingen we verder met het bewonderen van alle mooie spulletjes. Ik was blij dat ik niet mijn beste schoenen had aangetrokken want het veld was behoorlijk drassig door al dat natte weer van afgelopen tijd.

20160702_161034

Toen kwam ik terecht bij het kraampje van Lindy. Een oude bekende van me want ik volgde een tijd geleden bij haar een workshop om mijn eigen dromenvanger te maken. Lindy maakt prachtige dingen met in natuurlijke materialen. Dromenvangers, plantenhangers.. Maar naast al die mooie spulletjes zag ik in haar kraampje ook schatten uit de zee liggen.

sealife2

En laat ik dat soort dingen nou echt prachtig vinden. Ik kocht 3 zee egeltjes in verschillende tinten roze. Een grote schelp ging ook in mijn mandje en als laatste voegde ik daar nog 2 zeesterren aan toe. Ik ben een blij meisje

sealife3

In de meeste gevallen zijn deze spulletjes ook nog eens super fotogeniek dus mochten ze gelijk toen ik thuis kwam op de foto. Dit is misschien niet een standaard shoplog maar ik vond het erg leuk om dit met jullie te delen! Het was voor mij de eerste keer dat ik een kijkje ging nemen op dit festival en dat zal zeker niet de laatste keer zijn.

Heb jij de laatste tijd nog leuke evenementen bezocht? en wat heb je daar geshopt?

afsluiter

 

Een gedachte over “Shoplog festival Geniet

  1. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht zeg!
    Vooral de zee’spulletjes’ vind ik erg mooi.
    Ik geniet ook altijd zo op festivals en markjes.
    Fijn weekend!

Geef een reactie

