creatief·Fashion

Ben jij zomerproof?

kettingen

Niet iedereen is bekend met mijn webshopje en daarom laat ik jullie vandaag zien welke super gave en zomerproof spulletjes ik de laatste tijd heb gemaakt. Op instagram zijn ze ook te vinden.. De kettingen die ik maak zijn uniek want van elk is er maar 1! Zie je iets wat je graag zou willen twijfel dan niet en stuur me een berichtje!

De ketting met kantprint en de ketting met het vogeltje hebben een klein luchtbelletje in de afbeeldingen. Vaak moet je goed kijken om dit te zien maar voor mij was het gelijk de reden om er een kleine korting op te geven.

Wanneer je benieuwd bent naar prijzen kun je me een berichtje sturen of kijken in mijn webshopje of instagram account. Hier staan ook afmetingen en dergelijke vermeldt. Dat is gelijk ook zo voor de andere spulletjes die ik hieronder laat zien.

armbandenx

Ik ben helemaal in to borduren de laatste tijd. Geen grote schilderijen maar deze gave armbanden. Ik vind het heerlijk om kleuren mooi te combineren en steeds nieuwe patroontjes te bedenken. Het armbandje linksboven is gemaakt van kunstleer en voor dames met smalle polsen. De overige 3 armbanden zijn van echt leder en zijn voor dames met normale tot wat bredere polsen. Ook hiervan staan details in mijn webshopje en instagram.

enkelbandje

Dit zomerse enkelbandje mag zeker niet ontbreken in je sieraden collectie. De zachte pastelkleurtjes staan prachtige op een zongebruinde huid! Op verzoek ga ik zeker meer van deze enkelbandjes maken maar voor nu dus de eerste kennismaking met deze beauty.

bordje

Wat dacht je van dit super vrolijke bordje? het staat mooi in elke servies verzameling maar natuurlijk kun je het ook gebruiken om heerlijke hapjes op te serveren op een zomerse dag (of ontbijten in de zon bijvoorbeeld)

Wat is jouw favoriete item?

afsluiter

 

 

Geef een reactie

