creatief·Food·Personal

Like & win

Lang geleden toen ik mijn facebook pagina begon nodigde ik al mijn vrienden uit om deze te liken.

Nog lang niet alle vrienden hebben dit gedaan maar ik zou het zo mooi vinden om 500 likes te halen voor deze pagina. Waarom? dat betekent namelijk dat ik een goede reden heb om weer eens wat leuks weg te geven!

Wat moet je doen?
Like Curly Creative op facebook
Deel dit bericht openbaar op je tijdlijn en wie weet win jij dit keer een leuke prijs die ik speciaal voor jou heb gemaakt!

Ready? Go go go!

cupcakefeestje

Een gedachte over “Like & win

Geef een reactie

