Food·Sweetness

De keuken in

Helaas geven ze voor dit heerlijke lange weekend geen lekker weer af, zelfs koud. Ik was zo blij met die heerlijke warmte en de zon en ik denk jullie ook.. Omdat ik het zelf altijd leuk vind om met koel/saai weer de keuken in te duiken om wat lekkers te bakken vandaag even een throwback naar recepten die ik ooit online zette. Heb jij zin in citroen/yoghurtcake met frambozen, Zweedse amandelcake met pistachenootjes of dadeltaart? Blijf dan lezen zou ik zeggen

Yoghurt citroencake met frambozen (klik)

citroen yoghurtcake met frambozen

Zweedse amandelcake met pistachenootjes (klik)

amandelcake

Dadeltaart (klik)

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

Denk vooral niet na over dat het niet de gezondste recepten zijn maar geniet lekker van de cake. Laat je me even weten als je aan heb bakken bent geslagen? Voor de dadeltaart heb je trouwens niet eens een oven nodig!

afsluiter

5 gedachten over “De keuken in

Geef een reactie

