Food·Personal

What makes me happy

Yess tijd voor een what makes me happy op deze heerlijke maandag!

happy

Gisteren bedachten we spontaan te gaan voor een BBQ omdat het zulk heerlijk weer was. Hop naar de AH en wat lekkere dingen gehaald. Wat ik vooral zo leuk vond is dat we van de spullen die we kochten gewoon nog een keertje een spontane BBQ kunnen houden. Netjes op spiesen geregen en in de vriezer, klaar is kees!

Tsja wat is er nou lekkerder dan ontbijten in de zon met versgebakken appel kaneel croissants? ik kan niks bedenken eigenlijk. De kat is sinds kort heeel af en toe buiten. Hij is behoorlijk schuw en schrikt van elk geluidje. Ik vind het dan ook elke keer super leuk dat hij het toch even komt proberen. Wie weet is hij straks verkocht en wil hij niet meer terug naar binnen.

Na de BBQ boodschappen reden we nog even langs het tuincentrum waar we allerlei leuke plantjes haalden voor in onze tuin. Ook frambozen, ik kan niet wachten tot er vruchten aan komen..

Bij het mooie weer horen natuurlijk blote benen, die van mij bruinen helaas nooit zo snel. Lang leve een beetje hulp van de bodylotion met wat zelfbruiner van Dove!

De laatste dagen op stage zijn een beetje dubbel.. aan de ene kant vind ik het heel fijn om dat dit ook betekend dat mijn opleiding bijna behaald is. Aan de andere kant vind ik het eigenlijk helemaal niet zo leuk want ik heb het mega naar mijn zin, ik zit er op mijn plek. Tsja aan alles komt een einde zullen we maar denken dan. Zo heb ik begin vorige week mijn scriptie ingeleverd dus ook dat hoofdstuk is bijna afgesloten. Nu maar wachten op de uitslag, dat kan best nog even duren..

Als laatste werd ik blij toen ik een nieuw kopje vond op hemelvaartsdag (tevens ook mijn verjaardag). Het viel zo tegen dat ik op koningsdag niets kon scoren dat ik nu extra blij werd. De volgende dag kreeg ik van mijn stagebegeleider NOG een prachtig kopje, woohoo!

Waar werd jij blij van de afgelopen tijd?

afsluiter

 

7 gedachten over “What makes me happy

  1. Dat gun ik iedereen, zo’n lijst!
    In de zon, lezen, thee van ‘eigen’ Marokkaanse munt, al het fruit en de groenten die groeien in onze kas en buiten, geweldige zonen en man…..

Geef een reactie

