creatief·Food·Personal

Insta dagboek

Na het verdrietige berichtje over mijn opa vandaag tijd voor wat vrolijkere dingen. Ik besloot een mini insta dagboekje te maken met foto’s die ik de afgelopen tijd heb gepost. Ben je nieuwsgierig naar mijn account? Klik. Pak een kopje thee er bij en wat lekkers want het is bijna weekend..

 

Iets waar ik altijd blij van word is mooie foto’s maken van lekker eten. Linksboven zie je de super simpele salade die ook nog eens verrassend lekker bleek te zijn. Rechtsboven de eiwrap met gerookte zalm, een gekookt eitje en veldsla. Linksonder zie je de snoepjes die ik in mijn auto heb liggen. Zo voorkom ik dat ik ze allemaal op ga eten. Rechtsonder was een heerlijk ontbijtje met versgebakken granola, kwark, appel en framboos mmmm

 

 

Tussen alle uren die ik bezig was aan mijn scriptie maakte ik af en toe wat tekeningen ter ontspanning. Linksboven is een willekeurige maandag in mijn agenda. Dat is mijn vrije dag in een ubervolle week. Ook het kantprintje er onder tekende ik op zo’n moment. De kleurplaat rechtsboven pimpte ik met een zwarte fineliner en het gebruik van verschillende tinten over elkaar voor wat kleurverloop. Nu mijn scriptie klaar is had ik ook weer wat tijd om creatief aan de slag te gaan. Ik kocht theefilters, want die waren op, en maakte weer nieuwe theezakjes om mijn glazen pot mee op te vullen.

 

 

Ik sluit dit dagboekje af met een foto van de abrikozenbloesem in de tuin op het werk. Ik kan intens genieten van bloesem, details en de heerlijke geur ervan. Op de foto rechts draag ik mijn nieuwe matte lipstick die ik bestelde bij Douglas. Hij is van The Balm. Het was voor mij de eerste keer dat ik een dergelijke kleur droeg en ik moet zeggen dat het me prima bevalt. In het echt is hij nog iets donkerder dan op de foto..

Laat je mij even weten of ik vaker deze dagboekjes voor jullie mag posten?

afsluiter

2 gedachten over “Insta dagboek

Geef een reactie

