creatief·Fashion·Food

Wanted: partners in crime

IMG_20160324_101757 (1)

Jullie weten natuurlijk al dat ik zo af en toe reviews plaats op mijn blog. Het gaat meestal op producten die ik gewoon zelf aanschaf maar waarvan ik het de moeite waard vind om mijn bevindingen hierover met jullie te delen. Ik weet namelijk dat deze artikelen meestal ook goed bekeken worden en maak hieruit op dat jullie ze leuk vinden om te lezen. Mocht dat niet zo zijn let me know. Zo plaatste ik eventjes geleden bijvoorbeeld een review van de nieuwe Johnny Doodle chocolade.

20160225_141327

Nu lijkt het me ontzettend leuk om nieuwe samenwerkingen aan te gaan voor mijn blog. Het kan gaan om een samenwerking met een andere blogger, een review of een samenwerking met een bedrijf. En hiervoor zoek ik jou! Liggen je interesses bij food, fashion of creativiteit en zou je graag eens samenwerken? of heb je gewoon een totaal nieuw iets wat iedereen gewoon moet leren kennen en mijn blog is daar het ideale podium voor? Neem dan contact met mij op door een reactie achter te laten onder dit bericht of een email te sturen naar curlycreativenl@gmail.com

ig

 

3 gedachten over “Wanted: partners in crime

Geef een reactie

