creatief·My treasures·Personal

Veiling illustratie

Momenteel loopt er op mijn Facebook (klik) een veiling. Afgelopen weekend heb ik een tekening gemaakt die ik wil veilen. De tekening is gemaakt op een kaart van wit karton in 10x15cm. De opbrengst hiervan wil ik doneren aan Alzheimer Nederland. Mijn opa en schoonoma leven momenteel met deze nare ziekte.

Omdat deze ziekte nog steeds verder toeneemt is onderzoek noodzakelijk en vind ik het een mooi idee om hier mijn steentje aan bij te kunnen dragen.

Hoe werkt het? Je kunt vanaf nu bieden op mijn illustratie door dit in een reactie achter te laten. Het startbod is 1,-. De veiling loopt tot en met maandag 21 maart 2016 12:00. Het gehele bedrag van de hoogste bieder zal door mij worden overgemaakt naar Alzheimer Nederland!
Doe jij ook mee?

*let op de kleuren zijn in het echt sterker dan op deze afbeelding

20160314_081031

Geef een reactie

