Fashion·Personal

Zwart wit

blackandwhitedress

Af en toe vind ik het fijn om zomaar door mijn instagram foto’s te scrollen. Ineens viel me iets op.. als ik kijk naar de fashion items die ik de laatste tijd heb gekocht en veel draag is dat vooral zwart en wit. Voorheen kocht ik heel veel stipjes en af en toe een streepje. Nu merk ik dat veel streepjes heb gekocht de laatste tijd. Grappig is dat hoe zo’n subtiele verandering ineens tot je doordringt.

dotsdress

Tijdens een etentje combineerde ik het jurkje met een grof gebreid vest, een legging en stoere laarsjes met studs op de hielen. Een andere keer droeg ik het jurkje met een spijkerjackje en mijn cognac kleurige sendra boots.

jdyblackandwhite

Zo kocht ik 2 jurkjes waarvan 1 zwart met witte strepen, fijn want die kan je zowel stoer als netjes dragen. Het andere jurkje is wit met zwarte vlekken en kan ook op beide manier worden gecombineerd. De jurkjes hebben een wat wijder model. Dit vind ik fijner dan die bodycon jurkjes die mega strak zitten, als ik dan lekker uit eten wil heb ik het gevoel heel de tijd mijn buik in te moeten houden..

blackandwhiteskirt

Vorig jaar zomer kocht ik deze zwart witte kokerrok die ik al erg veel heb gedragen. Gewoon met een simpel zwarte zijde achtige top er op. Nu draag ik hem iets minder omdat ik ‘m het fijnst vind dragen met blote benen. Hij is erg strak aan de onderkant dus ik moet wel kleine pasjes nemen, haha.

greyblackwhite.png

Mijn laatst aanwinsten zijn dit zwart wit gestreepte rokje van Hema en een grijs wit shirtje van Tommy Hilfiger. Vind ik bij elkaar echt een super leuke combo samen met bijvoorbeeld mijn zwarte bootschoentjes van de andere zwart witte rok of wat dacht je van witte allstars..

Welke kleuren heb jij de laatste tijd veel in de kast hangen en wat zijn je favoriete items?

afsluiter

2 gedachten over “Zwart wit

Geef een reactie

