Food

Snel weekmenu

 

Het jaar vliegt voorbij inmiddels zitten we alweer in maart. De laatste loodjes van mijn opleiding komen steeds dichterbij en ga ik stiekem al wat voelen. Wat voel je dan zul je denken? nou vermoeidheid, ik heb het vooral heel erg druk. Afgelopen week is wel een extreem voorbeeld. Ik nam voor mijn scriptie interviews af, 12 in het totaal. Het is me wel aardig gelukt dit allemaal in te plannen. Alleen die week had ik 4 interviews in 2 dagen tijd. Aangezien ik de interviews ook nog zo snel mogelijk uit wilde werken (dit moet helemaal letterlijk uitgetypt) probeer ik dit gelijk nadien te doen. Je snapt al dat is druk, heel druk. Het eentonige typewerk zorgt er voor dat ik af en toe wel even wat afleiding nodig heb..

Maar goed waarover ik dus vertelde is dat ik weinig tijd heb. Toch daag ik mezelf uit om in weinig tijd een gezond maar ook snel weekmenu in elkaar te zetten. Dus heb jij ook weinig tijd maar wil je graag toch een gezonde en snelle maaltijd in elkaar kunnen zetten? Hopelijk kan ik dan jou vandaag inspireren met mijn super fast weekmenu..

In het weekend is bij ons altijd een uitzondering voor het gezond eten. Meestal eten we frietjes, pizza of iets anders makkelijks. De pulled pork kocht ik gewoon kant en klaar bij de supermarkt..

hout

Wat eet jij als je weinig tijd hebt maar toch iets gezonds op tafel wilt zetten?

afsluiter

5 gedachten over “Snel weekmenu

  1. Van bamisoep heb ik nog nooooit gehoord, wel erg benieuwd naar 🙂 als het bij mij snel moet gaan dan koop ik meestal gevulde pasta (ravioli, tortellini…) in de versafdeling van de supermarkt. Daar voeg ik champignons, spekjes en broccoli (of verse spinazie) aan toe en de saus maak ik simpelweg door een potje boursin cuisine door de pasta te roeren en wat melk toe te voegen. Heel snel klaar en toch erg lekker

Geef een reactie

