Food

Menu inspiratie

Hoe doe jij dat eigenlijk met je boodschappen? ga jij elke dag naar de supermarkt of haal je je boodschappen voor meerdere dagen/ een hele week? Ik ben zo iemand die boodschappen doet voor de hele week tegelijk. Natuurlijk komt het wel eens voor dat ik nog iets ben vergeten en naar de winkel moet.. Maar dit helpt wel om allemaal boodschappen die je eigenlijk niet ging halen ofwel impulsaankopen te voorkomen.

groenten-fruit

Bron

Soms heb ik echt geen inspiratie wat we nu weer eens moeten eten. Het menu maak ik altijd voor de hele week tegelijk. Soms helpt mijn vriend met verzinnen en andere keren verzin ik ‘m gewoon lekker alleen. Maar herken je dat? dat je geen inspiratie hebt.. Daarom dacht ik misschien is het leuk om af en toe mijn weekmenu met jullie te delen. Het zou toch mooi zijn als jij daar inspiratie uit kunt halen voor je eigen avondmaaltijd?

weekmenu1

weekmenu2

Hopelijk heb ik je wat inspiratie kunnen geven om aan de slag te gaan in de keuken.Vindt je het leuk om vaker mijn weekmenu te lezen op Curly Creative? laat het mij dan zeker eventjes weten in een reactie!

afsluiter

Geef een reactie

