creatief·Personal

Kleine kunstwerkjes

Afstuderen, ja daar ben ik momenteel erg druk mee. Mijn onderzoeksvoorstel is net goedgekeurd en samen met maar 2 anderen uit de gehele klas kunnen we nu verder met onze scriptie. Ik moet zeggen dat ik hier toch wel erg trots op ben want ik weet dat ze enorm streng nakijken. Momenteel ben ik druk bezig met het afnemen en uitwerken van interviews. Dit kost enorm veel tijd. Omdat ik ook veel waarde hecht aan ontspanning ben ik tussendoor aan het tekenen. Papier, potlood en pen heb ik namelijk altijd wel bij de hand. Heb jij het ook zo druk dan raad ik je aan om het eens te proberen..

IMG_20150827_143505

IMG_20150822_201127

Deze tekeningen maakte ik vorig jaar. Ik vind het heerlijk om herhaaldelijke patronen om te toveren tot een mooi geheel. Ik heb dan ook al heel veel plezier gehad van mijn pennenset die ik eens bestelde op Ebay.

20160113_094655

Zo zag je even geleden al deze enveloppen langskomen die ik een persoonlijk tintje gaf met zwarte en witte pennen. Dat maakt het net allemaal wat leuker om spontaan iets te versturen.

12742672_947434152042216_2582471401041974672_n

mandalagroen

Afgelopen weekend maakte ik de 2 gekleurde tekeningen. Eerst schetste ik ze losjes met een potloodpen en daarna ging ik aan de slag met kleur. Het was een uitdaging om maar met 2 kleuren diepte en een mooi verloop te maken in de tekeningen. Ik ben erg tevreden met hoe dit is uitgepakt en daarom deel ik ze graag met jullie.

afafsluiter

2 gedachten over “Kleine kunstwerkjes

Geef een reactie

