creatief

Shoppen bij Etsy

Naast dat ik zelf erg creatief ben vind ik het ook heerlijk om creativiteit van anderen te bewonderen. Zo lees ik heel wat blogs maar ben ik ook met enige regelmaat op Etsy te vinden. Voor degene die nu denkt wat is Etsy? Etsy is een soort van marktplaats waar veel zelfgemaakte spullen worden verkocht. Ik vind het fijn om er op mijn gemakje wat rond te ‘struinen’. Ik heb voor jullie mijn favoriete shops van het moment online gezet zodat je er ook eens een kijkje kunt nemen. Het is er elk geval echt weer voor nu ik deze blogpost schrijf (lees storm, regen, hagel, kou)

iusb_760x100-8414793

Nog maar kort geleden ontdekte ik het winkeltje van Harriet Damave. Deze Nederlandse maakt echt de meest prachtige dingen met kobalt oxide op porselein. Het staat zeker op mijn wishlist om hier nog wat moois voor mezelf te kopen.

img_0445

home-019

Vooral de hartjes vind ik echt helemaal geweldig en zouden niet misstaan aan de sleutel van mijn servieskast.. Ook heeft Harriet een website: www.houseofharriet.nl

iusb_760x100-14914820_tbnz

De volgende Etsy shop is van Maartje van Silly old suitcase, een Zeeuwse met passie voor kleurrijke designs en volgens mij ook een voorliefde voor vintage en oud servies (net als ik) Je vindt er de meest prachtige sieraden die allemaal met de hand worden gemaakt.

il_570xn-729348452_4rc4

il_570xn-864656309_3prh

Maartje heeft ook een blog: http://sillyoldsuitcase.blogspot.nl/

Als laatste Etsy shop wil ik Val’s Art studio aan jullie laten zien.

iusb_760x100-15151980_a9rc

Val Hebert is een dame die prachtige kunstwerkjes maakt. Voor jezelf of als super origineel kadootje. Zelf ben ik helemaal fan van deze kunstwerkjes in borduurringen. De vogeltjes zijn gemaakt van wolvilt, ik vind ze prachtig.

il_570xn-739355414_dmcd

il_570xn-847322088_hqjy

Wat zijn jouw favoriete shops op Etsy?

afsluiterklassiek

Alle foto’s met artikelen uit de Etsy shops zijn gemaakt door Harriet Damave, Silly old Suitcase en Val’s art studio

 

3 gedachten over “Shoppen bij Etsy

  1. Wat een leuke Etsy shopjes zeg!
    Kijk eigenlijk helemaal niet op Etsy, maar heb er laatst iets gekocht bij iemand. Moet het nodig wat vaker bekijken zie ik.
    Vooral de eerste is erg gaaf joh! 🙂

      1. Met kerst, labels, waar ik kerstkaartjes mee heb gemaakt (zie mijn blog). En een keer eerder kaartjes bij de mooie shop van Paperfuel.

Geef een reactie

