creatief·Give Away·Personal·Uncategorized

2016 is begonnen

Allereerst wil ik mijn blogpost beginnen met mijn nieuwjaarswens voor jullie. Ik hoop dat jullie een leuke jaarwisseling hebben gehad.. Wat ik jullie graag wil toewensen voor 2016 is..

Een jaar vol geluk, gezondheid, liefde en successen.2016 word voor mij het jaar waarin ik zal afstuderen en uiteraard ook een leuke baan hoop te vinden! Verder wil ik natuurlijk nog veel inspirerende blogposts voor jullie gaan schrijven en lekker creatief bezig blijven. Laat me gerust weten wat je hier graag terug zou willen zien!

 

Hierbij wat illustraties die ik de laatste tijd maakte als ontspanning tussen het werken aan mijn scriptie.

20151230_223409IMG_20151222_093135IMG_20151218_192557

IMG_20151220_095803

afsluiterklassiek

 

 

 

7 gedachten over “2016 is begonnen

  1. Die vis is super mooi getekend zeg 🙂
    E-mail adres kan je op m’n gravatar profiel terug vinden 🙂

    M’n beste wensen voor 2016 én een goede gezondheid hé 🙂

  2. Wauw, wat een mooie illustraties maak jij!
    Als ik moet kiezen ga ik voor het hert. I hartje hertjes 🙂
    Alle goeds voor 2016!
    Groetjes uit Limburg, Henny

  3. De zee ster natuurlijk! Wat een prachtige tekening en ik vind het leuk dat je het inkleuren met puntjes, deels hebt gedaan. Hou ik van.

    De zee ster heeft een mooi inspirerend weetje wat me elke x als ik er 1 voorbij zie komen aan herinnerd wordt..

    Nl. Dat als een Zeester een arm verliest, er weer een nieuwe arm kan aangroeien?

    Een Zeester heeft een zeer sterk ontwikkeld herstellend vermogen (regeneratie). Dit vermogen zorgt ervoor dat als een Zeester een arm verliest (afgehakt door een roofdier bijvoorbeeld), er op dezelfde plaats weer een nieuwe arm aangroeit.
    Dit vermogen is zelfs zo sterk, dat als er aan de afgehakte arm van de Zeester nog weefsel zit van het centrale lichaam, er aan afgehakte arm een compleet nieuwe Zeester groeit. Zo kunnen er dus 2 Zeesterren ontstaan.

    Dit gegeven draagt voor mij een mooie boodschap. De zeester is voor mij een positieve inspiratie net als creativelingen zoals jij. Op een mooi 2016 meis, succes met wat je graag doet. Leuk dat we elkaar hebben leren kennen !

Geef een reactie

