creatief·Sweetness·What makes me happy

Swap cadeautjes

Afgelopen zondag liet ik jullie de swap zien die ik verstuurde. Natuurlijk kreeg ik ook een pakketje terug. Ik vond het ontzettend spannend en zat zo ongeveer naast de brievenbus te wachten.. En jawel daar ging de bel, ik trok een sprint en kreeg een gaaf zwart wit gestipte doos in mijn handen gedrukt. Let the unwrapping begin..

20151127_143631

Dit was het eerste ik zag toen ik het papier van de doos had gehaald. Een zwart wit feestje met gouden confetti. Mijn mond viel bijna open toen ik verder ging met uitpakken. We hadden vooraf met elkaar doorgesproken wat we mooi vinden aan de hand van steekwoorden. Sommigen weten misschien dat ik ontzettend blij word van grachtenpandjes. Saskia had alle pakjes helemaal met de hand gedecoreerd met grachtenpandjes…

20151127_144115

Kijk hoe geweldig, ik ben echt verliefd. Prachtig hoe elk pakje anders is versierd met gezellige huisjes. En al die gouden confetti… Je leest het al ik ben fan. Heb ook een aantal huisjes uitgeknipt na het uitpakken om te bewaren als inspiratie.

20151127_144052

Hoe kun je mijn hartje sneller laten kloppen? Door een met zoveel liefde gemaakt pakket. Zeg nou zelf dat ziet er toch geweldig uit?

pixlr

Ik heb per ongeluk de foto van de complete inhoud gewist dus zullen jullie het met deze instagram collage moeten doen.. Wat zat er in mijn pakje? een stipjes handdoek, huisjes placemats, theetjes, een minty kaars, huisjes servetjes, minty servetjes, een handwarmhartje, een pastel slinger, houten hartjes, een glazen flesje met vintage tekst,Johnny Doodle chocolade fudge, eigengemaakte rocky road in Sint stijl en een prachtig vintage bonbon schaaltje. Jullie zien hoe ontzettend verwend ik ben.. Wie weet komt er nog eens een swap want het is ons beiden erg goed bevallen!

Nogmaals hartstikke bedankt Sas!

afsluiter

10 gedachten over “Swap cadeautjes

  1. Wat schrijf je toch heerlijk!!!! En wat lief, bedankt voor het compliment!!!! Al je lezers mogen ook weten hoe bij ik was met al het moois en lekkers dat ik van jou ontvangen heb!! Whoop Whoop, alsof ik jarig was maar dan nóg beter!!!!
    Nog een keer een swap?? Zeker weten!!
    Liefs Sas

Geef een reactie

