creatief·What makes me happy

Swap time

Iets waar ik ontzettend gelukkig van word is swappen. Voor diegene die nu denkt wattes? Nou het ruilen van leuke (al dan niet handgemaakte spulletjes) Ik deed laatst ook mee aan de Instaswap fall edition. Maar toch houd ik het liever op persoonlijke swaps met dames die ik online af en toe eens een berichtje stuur.20151023_194055

Alleen van het inpakken al kan ik zo ontzettend genieten. Ik kleurde een kleurplaat en knipte en plakte deze op kado labels. Zo haal je meer uit je kleurboek en maak je er een ander ook nog eens blij mee (hoop ik dan) Ik kocht vilten doilies bij de Wibra. Deze kan je natuurlijk later zelf nog gebruiken ter decoratie. Op elk kadolabel schreef ik een lief berichtje wat paste bij de inhoud van het pakje.

20151023_194044

Zoals je kunt zien waren het flink wat pakjes. Ik dacht genoeg inpakpapier te hebben maar helaas was dit niet het geval. Toen moest ik later nog naar de stad om wat vrolijk inpakpapier. Dit koop ik altijd graag, mijn favo winkels hiervoor zijn Hema, Xenos en Ikea. Verder gebruik ik ook graag bakerstwine wat je op de foto ziet. Ook hiervan is mijn voorraad aardig geslonken..

20151023_194028

Zo zag het overgrote deel van de swap er uit, minty en very vrolijk. De andere kadootjes kregen een leuk grijs wit gestreept papiertje en zwart wit bakerstwine. Ook gebruikte ik wat kant als inpakpapier wat ik met borduurgaren vast heb geregen (niet op deze foto)

20151023_181934

Zelf vind ik het altijd heerlijk om lekkere dingetjes te krijgen en daarom stopte ik in het pakje een vrolijke gestipte theemok, een zakje voor hot chocolate, een heerlijke thee van Dille & Kamille en een reep Tony Chocolonely in mijn favoriete smaak ( en volgens mij ook van mijn swappartner)

20151023_181859

Thee hoort op een lief mini dienblaadje wat ik gelijk gebruikte om nog meer kadootjes op te leggen. Dit zijn eigenlijk allemaal fijne DIY spulletjes: vilten doilies in haar favorite kleurtjes, een lapje stof met verenprint, een klos met kant en 2 rolletjes met kanten tape.

20151023_182005

Ik maakte nog een persoonlijk notitieboekje voor haar met handgetekende schelpen omdat ik weet dat ze ontzettend graag in Zeeland komt. Zelf deel ik ook de liefde voor het strand en al het moois wat je daar kunt vinden. Ook maakte ik voor haar een soort menukaart voor als ze geen inspiratie heeft in de keuken. Er staat een menu op van ontbijt tot toetje, erg fijn dus als je koos inspiratieloos bent..

20151023_182127

Home deco is iets waar ik ontzettend gek op ben en ik durf er wel op te gokken dat mijn maatje dat ook is. Ze gaf aan te houden van hout en gezelligheid ( iets waar ik ook van hout hahaha) Het lieve lichtje met grachtenpandjes vind ik echt geweldig en geeft een mooi effect op je muur als het kaarsje brand. De ster heb ik helemaal hand beschilderd. Dit vond ik zo leuk dat ik voor mezelf ook een exemplaar heb beschilderd. Uiteraard met een andere schildering, maar wel in dezelfde tinten.

20151023_182058

Ten slotte ook nog wat beauty in het pakketje; een zachtroze gastendoekje, oorbellen in dezelfde tint, taupe kleurige nagellak en een heerlijk maskertje wat je 2 keer kunt gebruiken. Ik weet dat ze een dochtertje heeft dus dat komt vast wel goed!

20151023_181623

Hier een snapshot zodat je een beeld hebt wat er in het swap pakje zat totdat mijn inpakpapier op raakte… Ik heb zoals je dus leest nog meer kadootjes toegevoegd maar hier van geen foto’s meer gemaakt. Je hebt als t goed is een beeld van wat een swap precies inhoud en wat je kunt opsturen.Ā afsluiter

Wat zou jij allemaal opsturen als je een swap pakket zou maken?

*helaas zijn de foto’s niet allemaal even duidelijk doordat ze met mijn telefoon gemaakt zijn. Sommige verduidelijken wanneer je er op klikt šŸ˜‰

4 gedachten over “Swap time

Geef een reactie

