Fashion

Prachtige pakjes

Wat kan ik ontzettend genieten van mooi ingepakte cadeautjes. Helaas krijg ik vaak de standaard exemplaren die er weinig origineel uitzien. Zelf probeer ik daar verandering in te brengen door mijn cadeautjes op ’t allermooist in te pakken. Heerlijk om een beetje rond te surfen en zo inspiratie op te doen. Vandaag laat ik jullie wat cadeau inspiratie zien. Dat kun je misschien wel gebruiken voor de feestdagen in het vooruitzicht (of natuurlijk gewoon voor de allerliefste zomaar cadeautjes)

271013_3

Op de Noorse blog SignePling kwam ik dit prachtige pakje tegen en zeg nou zelf daar word je toch gewoon helemaal warm van? Je hebt hier niet eens bijzonder vel voor nodig; mooi papier, simpel wit lint en een mooi plaatje!

d7a4d79cd799d799d7a1d79ed798d799d79d-d790d7a8d799d796d7aa-d79ed7aad7a0d794

Wie houd van vrolijk gekleurde bloemetjes, kant en borduursel is dit natuurlijk een echte schat om te mogen ontvangen. Zoals jullie al weten werk ik heel graag met kraft papier, doilies en jute touw. Verzamel snel wat mooie papiertjes en knip hiervan stroken. Doilie er onder, strikje er rond, done..

gift-wrapping-ideas-for-christmas-4

Op de blog van Confetti sunshine vond ik dit geweldige pakje met een tutorial. Fiets snel om deze leuke candycanes en leef je uit met papier en een mooie strik. Tip: bij de Action verkopen ze momenteel belletjes. Je zag ze even geleden al op mijn krans in de rosé versie.

30a298b29f6b8d1705879de810412593

Soms kan eenvoudigheid zo mooi zijn. Op de site van ruerococo vind je een tutorial voor dit classy bessentakje op je pakje.

36c4ae1d43e2c676e8556863bc14bfcd

Hoe schattig is dit gingerbread mannetje van vilt? De beschrijving vind je op de blog van ahomemadeliving. Ik krijg gelijk zin om mijn viltverzameling te zoeken en aan de slag te gaan!

innpakking2bjulegaver2b32bmindre

Tsja en als echte mint lover kan deze niet ontbreken. Simpele dennentakjes/ appeltjes en wat mooi satijnen lint. Ik vond deze beauties op de blog van Kronprinsessene

Zelf doen we niet aan kerst maar wij vieren alleen Sinterklaas. Maar zeg nou zelf met wat kleine aanpassingen zijn deze pakjes toch gewoon te geven voor elk cadeau momentje?

Welk pakje spreekt jou het meeste aan?

afsluiter

 

5 gedachten over “Prachtige pakjes

Geef een reactie

