Food·Sweetness

Sinterklaas zoetigheid

Nog even en dan zal er in heel wat huishoudens (hoop ik ) gezellig sinterklaas worden gevierd. Wat is er nu leuker dan ter voorbereiding aan de sint lekker creatief aan de slag te gaan? Vandaag deel ik met jullie een aantal superleuke inspirerende blogposts die ik onlangs tegenkwam.. Veel plezier!

chocoladeletters-versieren-2a1

Ik volg echt al heel lang Laura van de blog Laura’s Bakery. Je komt er de meest heerlijke recepten tegen waarbij het water je in de mond loopt. Zo stuitte ik vandaag op deze DIY voor zelfgedecoreerde chocoladeletters. Bij mij staat ie in elk geval nog op mijn to do list. Of het er van gaat komen tussendoor mijn scriptie is maar de vraag maar wie weet dan een andere keer…

blogger-image-1902636610

Kijk dan wat een plaatje! Deze rocky road is gemaakt door Saskia van de blog Kersoptaart. Ik ken haar nu een tijdje via instagram en daar komen echt de prachtigste foto’s voorbij. Ik zou zeggen neem eens een kijkje en laat je inspireren!

kransbanner1

Ook Marieke volg ik al heel lang. Gisteren kwam haar blogpost online met een diy voor een pepernotenkrans. Ik zeg hoe leuk is dat? Je kunt hem naar eigen smaak versieren en het is een superleuke diy om samen met je kids te doen ( of stiekem gewoon lekker zelf)

3fd82c4cc8958fa919802fed5dc7d39a

Om alvast in de Sint stemming te komen vond ik ook dit toetje op de site van  AH wat me deed watertanden

img_8001

Vind jij het ook zo leuk om kleine kadootjes uit te delen.. zomaar omdat het kan? Op de blog van Huize kipkakel vond ik deze super easy maar o zo leuke DIY. Wat dacht je bijvoorbeeld om pepernootjes of strooigoed uit te delen. Een klein gebaar met een groots effect!

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze creatieve blogposts. Laat jij me weten als je één van deze DIY’s hebt gemaakt?

 

afsluiter

*alle foto’s die in deze blogpost zijn gebruikt zijn gemaakt door de desbetreffende bloggers en heb ik puur ter illustratie van dit artikel gebruikt.

 

 

5 gedachten over “Sinterklaas zoetigheid

Geef een reactie

