creatief

Floral happiness

Doen jullie dat ook zo graag: een fijn bosje bloemen kopen om je huis wat op te vrolijken? En weet je je hoeft niet eens een hele bos te kopen want met een paar takken/bloemen kan je het ook al heel gezellig maken in huis! Ik kocht 1 tak met roze/witte besjes en een tak lycianthes in een diep donkerpaarse kleur. Voor maar 2,50 was ik klaar en heb ik verschillende plekjes in huis wat vrolijkheid gebracht.

De vaasjes vond ik een tijd geleden bij Action maar deze kun je ook heel simpel zelf maken. Koop een aantal leuke flesjes/vaasjes naar keuze en wat grof jute touw. Pak je lijmpistool er bij en lijm dit aan de potjes. Zorg dat er een hengsel overblijft als je de potjes op wilt hangen. Ik hing ze aan een rekje in mijn keuken. Het staat zo ontzettend leuk en is heerlijk simpel. Van de rest van de takken vulde ik nog een grotere vaas met bessen en een kleiner vaasje met lycianthes. Zo heb je dus voor een paar euro weer een super gezellig huisje met wat kleur!

Dus ik zou zeggen klim op je fiets en ga lekker naar de plaatselijke bloemist en als je het leuk vind kun je natuurlijk ook aan de slag om zelf je vaasjes leuk te maken. Wat ik zelf ook graag gebruik is kant maar het touw staat net iets stoerder en past goed in ons landelijke huis.

afsluiterklassiek

p.s. Kom jij toevallig in Heinkenszand? Neem dan eens een kijkje bij Bloem bijzonder. Ik kom er erg graag en ook als je niet zo creatief ben verkopen ze er geweldige bloemstukjes, ik ben fan!

2 gedachten over “Floral happiness

    1. Dankje! Speel wel met het idee maar nog niet alles is helemaal af dus ik denk dat ik dat doe wanneer dat wel t geval is πŸ˜‰ komen bijv nog andere meubels e.d. heb nu het oude nog uit Lewedorp πŸ˜‰

Geef een reactie

