creatief

Lekker knuffelen

Ik denk dat het al meer dan een jaar geleden is dat ik voor het laatst teckel knuffels maakte. De naam die ik ze gaf is Tekkie; een verbastering van Takkie van Fiep Westendorp waar ik dol op ben. Ik vond het heerlijk om ze te maken maar helaas ontbrak het mij daarna nog aan tijd voor nieuwe Tekkies.

De linker Tekkie gaf ik als kraamcadeau aan het zoontje van een van mijn beste vriendinnen en de rechter teckel ging via een facebook Give away naar een ander klein baby jongetje. Zelf houd ik absoluut niet van rood maar zo met het blauw witte ruitje vind ik het een heerlijk Hollands hondje geworden!

Tussen het klussen en werken door vond ik nog wat tijd en kroop ik deze week weer achter mijn naaimachine. Er kwamen tot nu 2 Tekkies tevoorschijn en wie weet worden dat er nog wel veel meer…

Eerst rolde de rood wit gestipte Tekkie uit mijn Naaimachine. Precies in tegenovergestelde stofjes als de teckel die ik voor de geboorte van Willem maakte. Deze Tekkie kun je ook winnen via mijn Curly Creative facebook. Wat je precies moet doen om kans te maken en tot wanneer lees je daar precies!

Kijk hoe gezellig ze samen staan te pronken in mijn servieskast.. Alleen denk ik niet dat dat voor lang zal zijn. De roze gestipte Tekkie is namelijk te koop in mijn webshopje. Stiekem ben ik daar gewoon enorm trots op en hoop ik dat ze snel een nieuw huisje zal vinden.

Zoek jij nog een lief gestipt vriendinnetje voor je kleine meid of geef je deze vrolijkerd graag als kadootje? laat het mij dan eventjes weten!

afsluiter

Geef een reactie

