Uncategorized

easy peasy tonijnschotel

Lang geleden dat ik een nieuwe blogpost heb geschreven. Reden hiervoor is dat mijn laptop WEER is gecrasht, voor de tweede keer in twee maanden tijd. Ik typ deze blog dus op mijn telefoon, fijn is anders. Vanavond hebben we heerlijk gegeten en daarom vind ik het tijd om weer eens een recept met jullie te delen!

20150802_182248

Ook de foto is met mijn telefoon gemaakt dus excuses als t niet helemaal is wat je van mij gewend bent..

Easy peasy tonijnschotel

Wat heb je nodig? Groenten naar keuze. Ik heb een bosje lente uitjes, een paprika, een bakje champignons en wat snacktomaatjes gesneden. Vervolgens een blikje tonijn op water wat je uit laat lekken en een pakje gezeefde tomaten. Van de gezeefde tomaten heb je 3/4 nodig. Als laatste nog 2 afbakstokbroden en een bakje kruidenroomkaas.

Roer alle groenten, de tonijn en de gezeefde tomaten door elkaar en giet in een ovenschaal. Dit mengsel doe je voor een half uur in de oven op ongeveer 180 graden. Leg de laatste tien minuten je afbakstokbroden erbij in de oven. Zo is alles ongeveer tegelijk klaar. Check even of je tonijnschotel lekker warm is. Snijd de stokbroden open en besmeerd met de kruidenroomkaas. de tonijnschotel serveert je er in een kom bij zodat het niet zompig word. Ik schep steeds wat tonijnschotel tussen het broodje.

Super simpel en erg lekker. Laat jij me weten wat je er van vond?

afsluiterklassiek

Geef een reactie

