creatief·My treasures

Wanted: a new owner

Een van de dingen die ik ontzettend graag doe is sieraden maken. Bij voorkeur dan ook sieraden die ik het liefst allemaal zelf zou willen houden maar dat kan natuurlijk niet. Mijn kast zou uitpuilen en ik kan ze toch niet allemaal tegelijk dragen. Daarom laat ik jullie vandaag zien welke kettingen nog op zoek zijn naar een nieuwe eigenaresse.. Zit er iets voor je tussen of is het net het kadootje wat je zocht? laat dan een reactie achter of stuur mij een email

De enige ketting die inmiddels niet meer verkrijgbaar is is diegene met de hanger het zachtroze roosje.

Let op elke ketting is uniek en er is er dus maar 1 van!

8 gedachten over “Wanted: a new owner

      1. Haha ja maar ik woon niet in NL. En de bankkosten zullen hoger zijn dan het bedrag vd ketting zelf en dan het opsturen nog.. als het ooit aankomt, een half jaar later ofzo.. welcome to South Africa

Geef een reactie

