Personal

Personal update

Zoals jullie misschien al hebben gemerkt is het de laatste tijd wat stiller op mijn blog. Het is al even geleden dat ik de blogpost schreef met tips voor moederdag kado’s. En dat heeft zo zijn redenen; mijn laptop is gecrashed waardoor ik nu op een super crappie klein traag laptopje moet werken waar niet al mijn huidige bestanden opstaan. Mijn inspiratie is momenteel ook ver te zoeken, ik krijg weinig respons op berichtjes en ook wanneer ik input vraag blijft dit vaak uit.

Op dit moment ben ik bezig met de laatste weken van dit schooljaar die voornamelijk bestaan uit verslagen typen ( als een malle omdat ik door mijn kapotte laptop behoorlijk vertraging heb opgelopen) de laatste dagen maken op mijn stage en het leren voor mijn tentamen psychopathologie. Hierdoor blijft er niet heel veel tijd over om creatieve dingen te doen die ik graag met jullie zou delen.

Ook ben ik naast school en stage nog veel aan het klussen in ons nieuwe huis en stapje voor stapje komen we iets verder. We wonen er dus nog steeds niet maar ik blijf duimen dat dat sneller dichterbij gaat komen.

Om deze redenen duurt het gewoon even wat langer voor er weer een nieuwe post online zal komen. Laat mij vooral weten wat jullie graag willen zien en lezen. Tot in de volgende blogpost…

5 gedachten over “Personal update

  1. Ha meis, begrijp het helemaal maar vind het wel jammer. Ik kwam vaak een kijkje nemen om te kijken of je iets nieuws gepost had. Volg je nog niet zo heel lang en ik reageer niet altijd op berichten, maar ik vind je blog echt super leuk omdat ik zelf ook wel een creabea ben. Dus als je weer kans ziet om verder te gaan zou ik nog meer DIY’s willen zien zoals je tot nu toe ook had. Vind ik super. En als je nog meer getekend heb zou ik dat ook graag zien! Misschien wat meer over jezelf ook. Succes met de laatste school dingen en hopelijk ia je laptop snel weer in orde. Supermooie bloemen! Mijn lievelings! Ik hoop tot snel! Groetjes en liefs v Maartje

  2. Minder fijn aangaande je laptop 😦

    Ik ga je natuurlijk niet zeggen wat je moet doen of schrijven om meer reacties te hebben, maar ga vooral niets veranderen of anders doen omdat je graag reacties wilt zien van mensen. Zou ik zelf nooit doen. Het is JOUW blogje, dus jij schrijft (positief of negatief) over die dingen die JOU bezig houden/overkomen, niet wat jij denkt dat een ander wil lezen. Dat is mijn advies op je vraag 😉

  3. Ik heb je blog onlangs pas ontdekt en ik vond de tips met cadeautjes voor moederdag erg leuk. Als je geen inspiratie hebt, kun je misschien op zoek gaan naar nog meer DIY tips om deze met ons te delen? Alvast veel succes met de laatste loodjes met je schoolwerk.

  4. Wat balen zeg, van je laptop!
    Hopelijk is je nieuwe snel weer goed zodat die trage weer in de kast kan 😉
    Qua blogjes zou ik gewoon door blijven gaan, leuk DIY’s, recepten, jou sieraden en huis etc. Vind vrijwel alles leuk om te lezen, wat je al had dus…
    Ik hoop tot snel.
    Groetjes, Rensina

Geef een reactie

