creatief·Food·Sweetness

Mothersday DIY’s

Nog even en dan is het weer moederdag. Zelfgemaakte cadeaus zijn toch altijd het leukste om te geven? Vandaag heb ik wat leuke diy’s van pinterest en wat blogposts die ik zelf schreef voor jullie verzameld. 

Hoe leuk is deze papieren theepot waar je heerlijke theetjes in kan stoppen om cadeau te geven? Zelf maakte ik deze theepot een aantal jaren geleden ook eens.

Om maar even in de sfeer te blijven van thee..

Hoe leuk zijn deze theekop kaarsjes? In 2013 schreef ik hierover ook een inspiratiepost met een duidelijke foto er bij die ik vond op pinterest.

En nog een klein beetje thee..

Kijk deze lieve zelfgemaakte theezakjes die wil toch elke mama krijgen?

En waar stop je de thee dan in?

Heel simpel en erg leuk om te maken, deze bekers met persoonlijke tekst. Natuurlijk kan je er alles opschrijven wat je zelf leuk vind of teken bijvoorbeeld een lief hartje

En bij koffie of thee hoort natuurlijk ook wat lekkers..

Maak deze heerlijke fudge voor de allerliefste mama van de hele wereld. Ik schreef hierover verschillende blogposts. Het is super simpel en zoooo lekker.

Wat voor cadeau ga jij aan je moeder geven?

afsluiter

11 gedachten over “Mothersday DIY’s

  1. Mooie maaksels! Leuke foto’s! Vind die theezakjes heel lief. Al is dit allemaal niks voor mijn mama, lust geen thee..hahaha..Ik ga haar een kaartje cadeau doen voor een toneelvoorstelling waar we samen naar toe gaan.

  2. Via ‘A little bit of my life’ ben ik op jouw blog terechtgekomen. En wat is ie leuk! Interessante blogonderwerpen, zelf houd ik nl. ook van creatief bezig zijn en eten. 🙂

Geef een reactie

