creatief

Drawing away

Laatste tijd heb ik het tekenen weer wat opgepakt en wat is dat heerlijk. Ook begon ik met schilderen met waterverf. Vandaag laat ik jullie zien wat ik de laatste tijd heb getekend en geschilderd.

Deze leuke veertjes schilderde ik met waterverf. Je hebt er eigenlijk heel weinig spullen voor nodig maar het geeft een super leuk resultaat!

Ik heb de lente in mijn bol en tekende deze vrolijke voorjaarsbloeiers met pen en potlood.

Deze 2 zeedieren tekende ik en vulde ik met zentangle patronen. Om het wat vrolijker te maken voegde ik nog wat kleur toe met mijn stabilo fineliners

Deze fietsen met vrolijke bloemen tekende ik vanmorgen, ik zit nog in twijfel of ik er nog kleur aan toe ga voegen.. Wie mij volgt op Instagram heeft al deze foto’s vast al langs zien komen. Wil jij graag op de hoogte blijven van mijn creaties neem dan zeker eens een kijkje!

afsluiter

18 gedachten over “Drawing away

  1. Superleuk en mooi! Allemaal! Denk dat ik ook maar weer eens mort beginnen, mij steek je ook aan! Heel origineel en leuk zeg! Ga zo voort zou ik zeggen! 😉 En alles aan ons laten zien! Super!

  2. Wow, supermooie tekeningen! En al die vrolijke kleurtjes passen er mooi bij! Ik ga ook snel weer tekeningen proberen te maken, ik ben helemaal geïnspireerd!

Geef een reactie

