My treasures

Some treasures left

Laatst kreeg ik de vraag of ik op een ladies night wilde staan met mijn creaties. Helaas heb ik te weinig tijd om zoveel te maken dat ik een tafel of kraampje kan vullen.. Wel heb ik nog een aantal kettingen die nog op zoek zijn naar een nieuwe eigenaresse. Zoek jij nog een originele (elke ketting is namelijk uniek) aanvulling in je juwelencollectie of ken je iemand die je graag een mooie ketting kado zou willen geven?

Violet vintage rose

Bright graphic rose

Little bird

Coral lace

Zit er een ketting bij die je raag zou willen mail dan naar curlycreativenl@gmail.com. Ik zit in dubio of ik nog meer van deze kettingen zal maken wat vinden jullie? 

afsluiter

2 gedachten over “Some treasures left

Geef een reactie

