creatief·Food·Sweetness

Inspiring you for a happy easter

Nog even en dan is het weer pasen. Vandaag een blogpost om je alvast wat inspiratie op te laten doen. Zelf ben ik helaas niet thuis met pasen (stage) Maar natuurlijk vind ik het super leuk om ideetjes met jullie te delen.

Vorig jaar tekende ik met witte pen op paaseitjes die ik eerst gekookt had. Je hebt er dus weinig voor nodig om deze leukerds te maken. Ik liet me inspireren door stukjes kant.

Ik schreef een blogpost met allemaal food inspiratie voor pasen. Dus als je het heerlijk vind om in de keuken bezig te zijn klik dan zeker eventjes op het linkje.

Wanneer je nog op zoek bent naar ideetjes om te decoreren lees dan even de blogpost die ik hierover schreef. Zeker een aanrader als je van brocante houdt net als ik..

Ik zie dat ik helemaal geen bronvermeldingen gebruikte in de blogpost (shame on me..)

Zonde om je lege eierdozen weg te gooien. Met wat kleine aanpassingen maak je er ontzettend leuke decoraties of kadootjes mee. Ook hierover schreef ik een blogpost, ik zeg.. sparen die eierdozen. Wat ga jij er van maken?

Wanneer je nog ideetjes zoekt om eieren te decoreren lees dan deze blogpost eens terug. Het is al even geleden dat ik deze schreef maar daarom niet minder leuk!

Zoete zin? Kijk dan eens naar deze blogpost vol met heerlijke taartjes voor pasen.

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om er een fijne pasen van te maken. Laat jij me weten wat voor leuks je hebt gemaakt? 

afsluiter

2 gedachten over “Inspiring you for a happy easter

Geef een reactie

