Personal

Instagram addict

Alweer een tijdje zit ik op instagram. Op andere blogs zie ik veelvuldig diarys terug met instagram foto’s. Sinds ik een account heb vind ik het ontzettend leuk om mooie foto’s te posten. Vandaag laat ik jullie wat foto’s zien die ik de laatste tijd op mijn instagram heb geplaatst/ It’s been a while since I’m at instagram.Since I’ve been on instagram I love to post pretty pictures. I see a lot of instagram dairys at other blogs. Today I’ll show you some of the pictures I’ve been posting on my instagram.

Mijn nieuwjaarswens voor alle volgers/ My newyears wish for all my followers

Een loveshoot met mijn lief gedaan om een mooie foto uit te kiezen die we straks in het nieuwe huis gaan hangen. Foto gemaakt door Marieke Lodder/ Did a loveshoot with my boyfriend so we can choose a pretty picture for our new home. Photograph is made by Marieke Lodder.

Ik geloof dat ik naast de pioenroos en de ranonkel een favoriete bloem er bij heb. Kijk deze dieppaarse annemonen eens!/ I believe I can add this flower to my favorites: peony, ranonkel and now also anemone. Look at the deep purple color!

Heerlijk bezig met handlettering/ Buying busy with handlettering

Sinds vorige week zaterdag staan de nieuwe lakjes van Rimmel in onze Etos. Ik kocht 2 flesjes waaronder deze kleur: Loose your lingerie, een prachtige ontzettend lichte roze. Op mijn ringvinger zette ik nog een glitterlakje wat mooi combineert/ Since last saturday the new nailpolishes by Rimmel are for sale in our Etos. I bought two bottles which contains this color: Loose your lingerie, a pretty amazing light pink. On the ringfinger I’ve put some glitters which combine very well.

Om februari af te sluiten maakte ik een mooie collage / To close february I’ve made a pretty collage.

Ik word altijd blij van die wiebeloogjes, ik legde ze op een gerbera met daaronder een mooie doiley en een mintgroene ondergrond. Instant happiness/ Wobly eyes always make me happy, I’ve layed them on a gerbera with under that a nice doiley and a minty green background. Instant happiness.

Ik houd er ontzettend van om gifttags te versieren. Normaal doe ik dat alleen met witte of zwarte pen maar gisteren besloot ik eens wat kleur toe te voegen en zie daar.. Ik vind ‘m zelf erg leuk geworden!/ I love to decorate gifttags. Normaly I use always a black or white pen but yesterday I’ve decided to ad some color and see.. It came out pretty!

Vandaag stond ik even stil bij het feit dat ik al heel lang geen nailart meer heb gemaakt. Jaren geleden werkte ik als nagelstyliste en had ik mijn eigen salon. Ik werd helaas allergisch en moest acuut stoppen omdat dit beter was voor mijn gezondheid. Met mijn nailart won ik 2 keer een 3e prijs bij nailartwedstrijden!/ Today I’ve remembered that it’s like been forever that I created some nailart. Years ago I was working as a nailartist and had my own salon. I became allergic and had to quit immediately for my own health. I’ve won two times a thirth price with my nailart in nailartcompetitions!

Voor meer foto’s kun je natuurlijk een kijkje nemen op mijn instagram. Je kunt me vinden onder de naam Curlycreativenl of klik op de link bovenaan dit bericht/ For more pictures please take a look on my instagram. You can find me by the name Curlycreativenl or click on the link on the top of this blogpost.

Waar kan ik jou vinden op instagram?/ Where can I found you on instagram?

afsluiter

5 gedachten over “Instagram addict

  1. Hoi! Heb pas je blog gevonden. Wat een leuke blog! Geweldige dingen maak je! Word er zelf helemaal door aangestoken. Zo mooi allemaal! Mooie foto’s! En die gifttag: zo leuk! En je bent goed in handlettering zeg! Keep up the good work. Groetjes, Maartje

      1. Hai! Dankjewel en graag gedaan! Nou ik ben begonnen met een blog. Maar die ligt helemaal stil. Woon in Zuid Afrika en door internet problemen had ik er geen zin meer in. Maar in juni gaan we voor een half jaar weer in NL wonen en dan wil ik proberen om het weer op te pakken, want ik vind het zo leuk! Maar je kunt kijken, staat niet veel op nog: blogbybiesiesvlei.blogspot.nl

        Als ik wat meer tijd heb ga ik al je oude berichten terug lezen! Heb geen instagram trouwens, misschien ook eens aanschaffen 😉 liefs en een fijne dag!

      2. Jeej zo ver weg een fan van mijn blog, wat leuk! Leuk ook dat je weer even in NL komt wonen dat zal wel weer eventjes wennen zijn.. Ennuh pas op want instagram is verslavend 😉

Geef een reactie

