Uncategorized

Winner Valentinesday give away

Zoals beloofd show ik jullie vandaag de kaartjes die ik zaterdag op mijn mat vond voor mijn valentijnswedstrijd. In totaal ontving ik 5 kaartjes en is er 1 die helaas niet is aangekomen ( wat ik ontzettend jammer vind)

Het eerste kaartje is een kleurrijk en echt zelfgemaakt kaartje. Heerlijk girly!

Het 2e kaartje bevatte een lief verhaaltje van één van mijn snailmail vriendinnen.

Het 3e kaartje was klein maar daarom niet minder lief. Zowel op de envelope als op de kaart was een lieve kus neergestempeld.

Het 4e kaartje ontving ik van cupkes.nl Een bedrijf met heerlijke thee en allerschattigst servies

Kaartje nummer 5 bevatte een envelopje met inhoud en super schattige gehaakte hartjes ( dat moet ik toch ook nog eens leren..)

En de winnares van een leuke verrassing is….

Kaartje nummer 5, dit kaartje kwam van Musjes Home. Jij kunt binnenkort een leuke verrassing op je deurmat verwachten. Wel vraag ik je voor wat geduld want momenteel heb ik het erg druk op mijn stage

afsluiter

3 gedachten over “Winner Valentinesday give away

Geef een reactie

