Give Away

The game is on at the 13th of February 2015

Vanmiddag bedacht ik spontaan een wedstrijd voor op mijn blog. Zoals velen van jullie misschien al hebben gelezen is er een actie van Postnl voor Valentijn. Wanneer je vrijdag een kaartje verstuurt met op de plaats van de postzegel een lippenstift kus, word dit kaartje gratis bezorgd op Valentijnsdag.

Ben jij nieuwsgierig naar de wedstrijd die ik bedacht?

Zoals je misschien wel wist maak ik zelf heel graag kaartjes en nou leek het mij een ontzettend leuk idee om: mij op vrijdag 13 februari je allerleukste (zelfgemaakte, maar hoeft natuurlijk niet) kaartje met lippenstift kus te sturen. Ik kies daaruit het allerleukste kaartje en die beloon ik met een leuke verrassing!! Doe je mee?

Stuur mij een email met daarin jou gegevens (curlycreativenl@gmail.com) en vervolgens zal ik je mijn adres sturen. Veel succes!!

afsluiter

ps. Dinsdag 17 februari zal ik een blogpost maken van de kaartjes die ik heb ontvangen en eveneens maak ik dan het winnende kaartje bekend!

Een gedachte over “The game is on at the 13th of February 2015

Geef een reactie

