Food

Nom nom nom tag

Op de blog van Bekentenissen van een zoetekauw kwam ik de Nom nom nom tag tegen. Ik plaats ze niet vaak maar aangezien het gaat over lekker eten neem ik deze maar al te graag over!

Wat vind jij lekker wat verder iedereen vies vindt (en andersom)?
Poeh das een goede vraag.. Ik houd er wel van om sommige pasta koud te eten terwijl ik weet dat andere mensen daar van gruwelen. Wat ik echt vies vind zijn spruitjes, asperges en hamburgers.

Wat kook je het liefst (en veel te vaak)? Ik kook wel graag pasta en rijstgerechten. Hierdoor komen aardappels wat minder op tafel te staan maar dat vind ik helemaal niet erg.

In welk restaurant zou je het liefst elke dag eten?
Geen, ik denk dat ik het ontzettend saai zou vinden om elke dag in eenzelfde restaurant te eten. Ik wissel het graag af!

Als er een broodje naar je vernoemd zou worden, wat zou er dan op zitten en hoe zou het heten?
Er zou appel, geitenkaas, honing en nootjes op het broodje zitten. Maar een naam? dan ga ik voor een zoete verleiding

Deel een handige kooktip.
Ik ben eigenlijk meer van het bakken dan van het koken. Heb niet echt bruikbare tips die nog niemand wist ben ik bang!

Wat staat er nog op je food baking bucket list?
Oeeh een mega yummie taart, door drukte met school en stage heb ik amper meer tijd om te bakken en dat mis ik echt. Hierdoor verval ik vaak in recepten die ik al ken en probeer ik weinig nieuws.

Zelf koken / eten bestellen / buiten de deur eten
Het is bij mij zelf koken of uit eten gaan, eten bestellen doen we eigenlijk nooit.. Alhoewel als je de afhaalchinees meerekent dan is dat misschien ook bestellen. Maar ik wissel dit dan ook het liefst af en meestal kook ik zelf en soms gaan we gezellig uit eten

Ben je ergens allergisch voor?
Ik heb een spastische darm dus kan in voeding sommige dingen slecht verdragen. Zo vind ik gesmolten kaas heerlijk maar kan ik er echt heel slecht tegen 😦

Wat is je food obsessie van de afgelopen tijd/weken/dagen?
Chocolate, absolutely

Wat is je favoriete toetje?
Dan ga ik denk ik voor iets met soesjes, ijs en créme brulee. Mmmmm

afsluiter

Wat zijn jouw favorieten?

Geef een reactie

