creatief

Knutseltips Action

Heel vaak als ik bij de Action ben kom ik dingen tegen waarmee ik in gedachten al de leukste spulletjes heb gemaakt. Vandaag deel ik wat aankopen die ik laatst bij de Action deed zodat jullie er misschien ook iets aan hebben!

Als eerste scoorde ik dit zelfklevende lint met een vintage look. Het lint kostte 0,69 per pakje. Ik gebruik het voor mijn snailmails maar bijvoorbeeld ook om kadootjes mooi in te pakken of notitieboekjes mee te decoreren.

Deze schattige houten hartjes gebruik ik om lieve hangertjes van te maken maar ook als decoratie voor bijvoorbeeld een kadootje. Stempel er eens een leuke afbeelding op of geef ze een leuk kleurtje. Hiervan weet ik niet meer de precieze prijs maar ze waren ongeveer rond 1 euro. Vaak hebben ze deze houten figuurtjes ook nog in andere vormpjes.

Zelfklevend kant in prachtige poederige tinten. Tsja wat moet ik zeggen, geef me kant en ik ben blij. Dit gebruik ik voor allerlei doeleinden; snailmails, kaften decoreren, kadootjes. Maar gebruik het bijvoorbeeld ook eens om een glazen pot te decoreren waarin je een gezellig kaarsje zet. Het lint was in meerdere kleuren verkrijgbaar, een setje van 2 rolletjes kostte 0,89 cent.

Kijk deze leuke houten knopen. Je kon ze al zien in mijn diy’s voor de notitieboekjes. Je koopt ze in een zakje waar 24 stuks inzitten. De prijs hiervan weet ik niet meer maar ik denk dat het rond de 1 euro zal zijn. Ook de knopen kan je voor meerdere doeleinden gebruiken. Gebruik ze ook eens als decoratie op een mooie kaart.

Tsja dit product is echt niet fotogeniek maar o zo onmisbaar bij het knutselen. Ik gebruik het letterlijk om zo ongeveer alles vast te plakken tijdens mijn knutselwerkjes. Super handig en heb ik altijd op voorraad liggen. Het dubbelzijdige tape kost maar 0,32 cent! Let wel op, bij mijn Action is het heel vaak uitverkocht daarom neem ik als ik het zie liggen altijd 2 stuks mee mocht mijn voorraad thuis onverhoopt op raken.

Op de kinderafdeling kwam ik deze geweldige wiebel oogjes tegen. Nostalgie. Ik heb ze nog niet eerder gebruikt maar werd geïnspireerd door deze foto van De Postfabriek. Kijk eens hoe leuk je zo’n kaart kan maken met een paar van deze oogjes. Je koopt een pakje van deze leukerds voor maar 0,49 cent. Je vind ze op de kinder knutsel afdeling.

Als laatste vond ik dit leuke jute papier gisteren bij de Action. Ik vond de voorbeeldbloem op de verpakking erg leuk maar je zou er bijvoorbeeld ook vlaggetjes van kunnen maken.. of hartjes.. of… Je koopt een pakje van dit leuke papier voor 1,69. Er waren ook varianten met andere papiersoorten en zelfs eentje met geprintte kurk.

Wat zouden jullie gebruiken om te knutselen en wat zou je er dan mee maken?

afsluiter

Trouwens.. Het papier op de achtergrond van de foto’s is ook van Action maar die blokken zijn altijd snel uitverkocht dus zie je iets van je smaak wees er dan snel bij!

*Helaas weet ik niet van alles de prijs en niet alle artikelen zullen bij elke Action verkrijgbaar zijn..

11 gedachten over “Knutseltips Action

  1. Gotta love Action! Welk filiaal ga jij altijd? Middelburg is my fav, die bij mij om de hoek is wel handig maar vaak zo’n rommel. Anders vaak op weg naar m’n ouders even pitt stop in Biezelinge 😉 Ben benieuwd naar je aankomende knutsels nu je weer tijd hebt na je tentamens! xo Daisy

    1. Ik ga ook het liefste naar Middelburg, lekker overzichtelijk! Die in Goes is precies wat jij zegt en ook Biezelinge doe ik weleens als ik richting mijn hometown rijd. Er staan al veel knutsels op instagram 😉 Ben lekker bezig met snailmailen, geniet k van!

      x

      1. Ja en zo lekker ruim! In Goes knal ik altijd wel tegen iemand aan (of iemand tegen mij). Niet handig! Super leuk je snail mail, heb je veel swappers? Xo Daisy

  2. De action heeft inderdaad leuke spullen. Ik heb die blokken (die jij als achtergrond gebruikt) ook: vind het echt prachtig 🙂 Die hartjes lijken mij heel leuk om mee te knutselen hihi…

    1. Ja vind het jammer dat ze het niet altijd hebben want ik gebruik ze erg veel (papierblokken) De hartjes zijn zo leuk, ook gewoon simpel als decoratie ( staat leuk op een dienblaadje met wat schattige kaarsjes enzo)

      Liefs

Geef een reactie

