Personal

Gratitudes of 2014

Ja en opeens is het dan zover.. Alleen morgen nog en dan is 2014 alweer voorbij. Het jaar is echt omgevlogen soms mag het van mij best een tikje minder snel gaan allemaal. Vandaag deel ik met jullie de dingen waarvoor ik dankbaar ben in het jaar 2014!/ And than it’s time.. We only have tommorow and than 2014 has ended. The year flew by and sometimes I think it might be a little more relaxed than it gone by. Today I’ll share with you all the things which made me gratefull in the year 2014!

Dit jaar../ This year..

~ Behaalde ik een super mooie 8,8 als eindcijfer op mijn stage en mocht ik er blijven werken als oproepkracht/ I’ve earned a beautifull grade for my internship and after my internship I got a job as substitute over there.

~ Had ik een baantje bij de leukste winkel van Domburg “De keet van kaat”/ I have had a job in the coolest shop in Domburg “De keet van kaat”

~ Ging ik op vakantie naar Turgutreis waar ik vooral heb gerelaxt, genoten van de zon en het heerlijke eten/ I went to Turgutreis for my holiday. Things I did over there were relaxing, enjoying the sun and the lovely food.

~ Kreeg ik een hele nieuwe klas waar ik me ontzettend thuis voel, jammer dat in 2015 er weer een nieuwe klas komt/ I’ve started school in a new class, it felt like home. Unfortunately in february 2015 I will join a new class

~ Heb ik veel nieuwe mensen leren kennen waar ik ontzettend van kan genieten/ I met a lot of new people, I enjoy it so much

~ Hebben mijn vriend en ik een huis gekocht/ My boyfriend and I bought a new house

~ Deed ik een aantal leuke swaps met andere bloggers/ I was organising some fun swaps with other bloggers

~ Kreeg mijn hartjeslamp veel nieuwe hartjes er bij en organiseerde ik een hartjesruil/ I received a lot of new hearts for my lamp and organised a heartswap

~ Knapte ik mijn eerste meubelstuk(je) op/ I’ve restyled my first piece of furniture

~ Heb ik voor het eerst een aantal stenen gemetseld in ons nieuwe huis/ I’ve build a couple stones in our new home

~ En natuurlijk vond ik het ook dit jaar weer heerlijk om creatief bezig te zijn/ And offcourse I’d love to be creative this year

Waar was jij dankbaar voor in 2014?/ What made jou grafeful in 2014?

Ik wil jullie een mooie jaarwisseling en een creatief en liefdevol 2015 toewensen!/ I wish you all a good yearswitch and a creative and loving 2015!

afsluiterkerst

3 gedachten over “Gratitudes of 2014

Geef een reactie

