creatief·My treasures

Restyle furniture

Heb jij dat weleens gedaan? een oude schat op de kop getikt en een nieuw leven gegeven? Meestal ben ik het in mijn blogposts die jullie dingen verteld hoe te doen maar dit keer wil ik de rollen eens omdraaien../ Is this something you have done? buy a old treasure and gave it a new life? Most of the time in my blogposts I’ll tell you how to’s but this time I want to switch the roles..


In deze blogpost draait het om dit schatje. Ik kwam het tegen op het internet en het lijkt me ontzettend leuk om haar een nieuw leven te geven in mijn nieuwe huis waarvan ik binnenkort de sleutel krijg. Het krukje is in verrassend goede staat alleen vanonder is de stof wat gescheurd maar hΓ© dat val te fixen toch?/ The subject of this blogpost is this beauty. I saw her at the internet and I think it’s fun to restyle this little feet chair in my new home, I’ll get the key really soon. She is in quiet a good condition, the only thing is a little bit ripped fabric on the bottom but I can fix that right?


Dit schattige stofje kocht ik om het krukje mee te bekleden, helaas is de kleur behoorlijk anders dan in de webshop maar ach, het heeft polkadots dus dan is het bij mij al snel goed πŸ˜‰ Ik ben nog niet helemaal zeker van de kleur die ik het houtwerk wil geven hebben jullie tips? en ook eventueel waar ik mooie matte verf kan halen die niet al te achterlijk duur is/ I’ve bought this cute fabric to cover the pillow but unfortunately the colour is so different in real life then I saw it in the webshop. Buty hey it has polkadots on it so I’m happy πŸ˜‰ I’m not quiet sure about the colour for the wood do you have any tips? And where can I get pretty mat paint which isn’t so expensive?

Het laatste wat ik nog nodig heb is siernagels voor de rand, zal ik voor brons of zilver gaan? /The last thing I nee will be the nails for the borders shall I pick bronze or silver?

Heb jij weleens meubels opgeknapt? nog tips? / Did you do some restyle on your furniture? have any hints?

afsluiterkerst

8 gedachten over “Restyle furniture

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe huis!!
    Superleuk zo je blogje, ik zou het stofje combineren met witte poten en dan uhm bronzen nagels… Heb zelf ook nog nooit een meubel echt zo opgeknapt, maar baseer het op de kleuren hihi
    Ben benieuwd wat je er mee gaat doen.
    Lieve groet, Rensina

Geef een reactie

