Give Away

Are you in?

DSC_0316
Momenteel loopt er een win actie op mijn Curly Creative facebook die ik jullie zeker niet wil onthouden. Heb jij al meegedaan? Nee? Het enige wat je hoeft te doen is:

Een bezoekje brengen aan: https://www.facebook.com/CurlyCreative
Klik op like
Laat een reactie achter onder het wedstrijd bericht en wie weet!

Je hebt nog tot 24 november om mee te doen dus ik zou zeggen doe je best..

afsluiterkerst

8 gedachten over “Are you in?

  1. Hallo Curly! Ik vind je spulletjes super mooi! ik ga even lekker op mijn gemakje je blog doorbladeren 🙂
    En je krijgt de hartelijke groeten van Karin-Joan!

Geef een reactie

