creatief

Sent to Karin Joan- creative swap

Na alles wat ik jullie liet zien wat ik heb ontvangen voor onze creatieve swap van Karin Joan laat ik jullie dit keer zien wat ik haar stuurde. Kijken jullie mee?/ After I’ve been showing you everything which I received from Karin Joan for our creative swap I’ll show you now what I’ve sent her in return. Are you ready?

We hadden afgesproken om elkaar kadootjes te sturen met thema’s: iets van papier, iets van klei, een diy en een sieraad/ We’ve agreed on giving the presents we send each other theme’s: something of paper, something of clay, a diy and a jewel.


Ik begon mijn pakje met een lief briefje op mijn favoriete papier met witte pen en vrolijke patroontjes/ I’ve started my package with a sweet note on my favorite paper with a white pen and bright patterns


Ik pakte alles kadootjes in in mooi papier met vrolijke printjes en tekende kleine doileys met het thema van elk kadootje/ I’ve wrapped all the presents in pretty paper with bright patterns. The tags on the presents are drawings by me made with a white pen. I’ve written the theme of each present on the tags.


Allemaal leuke spulletjes van papier waar Karin Joan zelf mee aan de slag kan/ Some pretty stuff made of paper to craft with for Karin Joan.


Wat houd ik van knutselen van kraftpapier, ik maakte dit leuke kaartje met kraftpapier, witte pen, geprint karton en wat kant. Het hartje wat er bij ligt maakte ik van klei en ik reeg er een stukje kant doorheen zodat het opgehangen kan worden/ I’d love to craft with craftpaper, I made this pretty card with craftpaper, white pen, printed paper and some lace. I’ve created the heart laying on the side with some clay and I had put a lace ribbon true the little hole so it becomes an ornament


Nog een kaartje gemaakt van kraftpapier maar weer heel anders. De romantische afbeelding komt uit een van mijn favoriete bladen Ariadne at Home/ Another card made with crafpaper but so different. The romantic image I’ve found in one of my favorite magazines: Ariadne at Home


Mijn DIY pakketje, hiermee maak je vilten kersthangers in lieve pasteltintjes in een handomdraai / My DIY package, you can create felt ornaments in sweet pastel shades in no time


Zomaar wat extra’s; een heerlijk maskertje en een zelfgemaakte soy melt in de geur brown sugar and figs/ Something extra: a facial mask and a selfmade soy melt in the fragrance brown sugar and figs.


Als laatste ging deze door mij gemaakte ketting in het pakketje. De afbeelding is een mooie kantprint met gele accentjes, aan de ketting zelf hing ik facetkraaltjes en wat gelige natuursteentjes/ The last thing in the package was this necklace made by me. The image is a pretty laceprint with yellow accents, the necklace had some facetbeads and some yellow nature stones on it.


En dit was het hele pakketje samen!/ And this was the amount of the whole package!

Mocht jij in zijn voor een creatieve swap stuur mij dan zeker even een berichtje: curlycreativenl@gmail.com

afsluiterklassiek

16 gedachten over “Sent to Karin Joan- creative swap

  1. Wat een geweldig leuk pakket heb je Karin Joan gestuurd. Wat een mooie spulletjes en ze passen volgens mij perfect bij Karin Joan. Ik las op haar blog dat ze er erg blij mee was. En ik moet je de groeten doen van haar. 😃
    Groeten, Aartje

Geef een reactie

