creatief

Creatieve swap met Karin Joan deel 2

Jullie hebben al een deel gezien van mijn creatieve swap pakketje wat ik van Karin Joan ontving. Vandaag laat ik jullie de rest van het pakketje zien!/ You have seen the first part of the package which I received from Karin Joan. Today I’ll show you the rest of this package!



Kijk deze super leuke kerstkaartjes, zo eenvoudig maar zo mooi! Ik houd ontzettend van de lichte kleuren en gebruik deze liever dan de standaard rood en groen voor Kerstmis/ Look at these super nice christmas cards, so simple but so nice! I prefer light colours instead of the mainstream red and green for christmas.


Deze kaartjes zijn echt te schattig, ik houd enorm van pastelkleurtjes!/ These cards are so cute, I love pastel shades so much!


Dit is een projectje waarmee ik zelf aan de slag kan. Ik moet nog eens hard gaan verzinnen wat voor moois ik hier van wil maken :D/ This is a little project which I can finish. I must think about what I want to make of this pretty board 😀


Hiermee kan ik zelf een mooi kaartje maken en dat ga ik dan ook zeker snel doen!/ With this I can create a pretty postcard and I will make it soon for sure!


Een schattig lijstje met mijn intiaal er op en een heel mooi achtergrondje/ A pretty frame with my intial on it on a pretty background.


Stoer en schattig op hout/ Sturdy combined with sweet on wood


Dit lieve houten hartje komt zeker aan mijn lamp te hangen, er moet alleen nog een gaatje in worden geboord en dat kan ik mooi aan mijn vriend vragen!/ This cute wooden heart will be hanging on my lamp for sure, there must be a little hole drilled in it which I’ll be asking my boyfriend to do.


Kijk dit prachtige notitieboekje, zo mooi ik durf er bijna niet in te schrijven/ Look at this pretty notebook, so nice I dare not to write in it..


Nog een projectje om af te maken, wat ik hiermee ga doen weet ik nog niet precies../ Another project to finish, I don’t know what I want to do with it yet..


En dan zijn we alweer aangekomen bij het laatste wat in het pakketje zat. Deze prachtige sleutelhanger, kijk eens naar alle details! Op het kleine flesje met glitter staat zelfs mijn naam. Hij hangt in elk geval te pronken aan mijn sleutelbos/ And then we’ve ended by the last thing that came out of my package. This pretty keychain, look at all those details! Even my name is written on the little bottle with glitter. It’s shining with my keys on it!

Neem eens een kijkje op de site van Karing Joan: http://karinjoan.blogspot.nl .Ik kan je verzekeren dat je er niet zomaar uitgekeken bent!/ Take a look at Karin Joan’s website: http://karinjoan.blogspot.nl . I can tell you will not be bored out soon!

Ben jij nieuwsgierig wat ik naar Karin Joan stuurde? dat zal ik jullie binnenkort in een blogpost laten zien!/ Are you curious about what I sent to Karin Joan? I will show you soon in a new blogpost!

afsluiterklassiek

Een gedachte over “Creatieve swap met Karin Joan deel 2

  1. Hoi lieve mariska,
    hihi, je hebt er zelfs 2 blogberichten van gemaakt. Leuk! Ik heb me al die dagen ingehouden om niet bij jou te kijken voordat ik mijn publicatie rond had. Ik ben ook heel benieuwd wat je van ervan vindt: http://karinjoan.blogspot.nl/2014/11/swap-en-give-away-van-curly-creative.html

    Bedankt voor het doorlinken en alle inspiratie die je mij hebt gegeven. Heel veel succes verder met al het moois dat je maakt!

    lieve groetjes,
    Karin Joan

Geef een reactie

